منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دانیل گیتا: "2014 سال من است و آن با اِرول زیمِرمَن آغاز می شود"

گیتا: "او (زیمرمَن) بسیار قدرتمند است،یکی از بهترینهای جهان.او همیشه برای ناک اوت می رود.این مبارزه برای هر دو نفر ما واقعاً بسیار سخت است".

گیتا: "او سلاح های بسیاری دارد.مشت های خوب،ضربات پای خوب و زانوهای خوب.او واقعاً فایتر کاملی است.او در تمامی نقاط کیفیت بالایی دارد.اما من می روم که پیروز شوم".

گیتا: "من فکر می کنم که خوب است فایترها کیفیتشان را گسترش دهند.بوکس کیفیتی است که من آن را گم کرده بودم و آن را گسترش دادم.اما فراموش نکنید من هنوز لگدهایم را دارم که قدرت هر دو پای من 50-50 است".

گیتا: "نتیجه تورنومنت (گِلوری 11 شیکاگو) به حق نبود اما خواهیم دید که چه چیزی در سال 2014 اتفاق خواهد افتاد.من حدس می زنم که داوران فقط ضربات مشت را شمردند من لگد می زدم اما به نظر می رسید آنها ضربات پای من را حساب نکردند و فقط مشت های ریکو را حساب کردند.جوانمردانه نبود.اما شما چه می توانید بگویید؟الان برای گفتن هر چیز دیر است.نتیجه اعلام شد".

گیتا: "به نظر اکثر کارشناسان کیک بوکسینگ که مبارزه را دیدند،من راند اول و سوم را پیروز شدم و ریکو راند دوم را برد.پس من دو بر یک باید پیروز اعلام می شدم.اما داوران هر چه که بخواهند تصمیم می گیرند.سال آینده من دوباره در تورنومنت خواهم بود و آن موقع داوران فرصتی نخواهند داشت تا تصمیم اشتباهی بگیرند".

گیتا: "من واقعاً می خواهم در سال آینده دوباره با ریکو وِرهُون و گوکان ساکی مبارزه کنم.در 2013 من مشکلاتی در زندگی شخصی ام داشتم و آن سال خوبی برایم نبود.اما آن مسایل اکنون حل شده و سال آینده بسیار متفاوت خواهد بود".

گیتا: "من به هواداران می گویم که دانیل گیتا بهترین مبارز دنیاست.او یک فایتر کامل است.2013 یک سال سخت به دلایل مختلف بود اما در 2014 شما می بینید که گیتا شمارۀ یک می شود.2014 سال من است اما آن از اینجا شروع می شود،در توکیو،21 دسامبر".

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com